Διαδικτυακό Βιωματικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς

Share on facebook
Facebook
Share on print
Εκτύπωση
Share on email
Email

«Δημιουργώντας αναγνωστικά μονοπάτια o ρόλος του εκπαιδευτικού στην καλλιέργεια του παιδιού αναγνώστη»

 

Με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από την εκπαιδευτική κοινότητα, ξεκίνησε την Τρίτη 17 Ιανουαρίου το διαδικτυακό βιωματικό σεμινάριο: «Δημιουργώντας αναγνωστικά μονοπάτια – o ρόλος του εκπαιδευτικού στην καλλιέργεια του παιδιού αναγνώστη» που συνδιοργανώνουν η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας δια της υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων και η Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηλιούπολης.

Υπήρχαν διαθέσιμες 95 θέσεις με προτεραιότητα για όσους εκπαιδευτικούς: α) εργάζονται στα σχολεία του Δήμου Ηλιούπολης, β) υλοποιούν πολιτιστικό πρόγραμμα με θεματικό άξονα τη φιλαναγνωσία. Οι δηλώσεις συμμετοχής έφτασαν τις 153.

Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος έχει και φέτος η Ειρήνη Βοκοτοπούλου, κοινωνιολόγος, π. συνεργάτης της Εθνικής Βιβλιοθήκης, υπεύθυνη ιστοσελίδας προώθησης της ανάγνωσης www.bookbook.gr, σε συνέχεια του περσινού και ιδιαίτερα επιτυχημένου σεμιναρίου φιλαναγνωσίας «Δεν μου αρέσει το διάβασμα – ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην καλλιέργεια του παιδιού αναγνώστη».

Το σεμινάριο θα συνεχιστεί με 4 ακόμα δίωρες διαδικτυακές συναντήσεις.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου:

Θα εξεταστεί η φιλαναγνωσία μέσα από την ανάδειξη της ανάγνωσης ως εμπειρίας, με τη δημιουργία μέσα στην τάξη αναγνωστικών μονοπατιών.

Θα συζητηθεί το πώς καλλιεργούνται αναγνωστικές συνήθειες στο παιδί-αναγνώστη και πώς ο/η εκπαιδευτικός θα διευρύνει τις αναγνωστικές επιλογές των παιδιών.

Θα συζητηθεί η συνομιλία των διαφορετικών κατηγοριών βιβλίων που διαμορφώνει ένα φανταστικό σπίτι της ανάγνωσης.

Τέλος, θα εξεταστούν οι δυνατότητες σχεδιασμού ενός πρότζεκτ στην τάξη που θα στηρίζεται στις αρχές που θα έχουν αναπτυχθεί στις προηγούμενες συναντήσεις.

Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετέχουν στο σύνολο των συναντήσεων, θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ


Δεν υπάρχουν κυκλοφοριακές παρεμβάσεις.

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x