Ενημερώνουμε τους δημότες και κατοίκους ότι διακόπηκε η υδροδότηση λόγω διαρροής σπασμένου αγωγού στη συμβολή των οδών Σοφοκλή Βενιζέλου και Ζωσίμου.
Η υδροδότηση στην περιοχή σύμφωνα με τελευταία ενημέρωση της ΕΥΔΑΠ αναμένεται να αποκατασταθεί έως τις 15:00 μ.μ.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.